Príklad plánu: Deň 1

Raňajky

2 koláčiky Weetabix s 1 polievkovou lyžicou chia semienok. Zaliať sójovým a mandľovým mliekom Alpro v pomere 1:1 (mlieko musí byť UNSWEETENED a fortifikované Vitamínom B12). Hrsť čučoriedok (10 až 12 bobuliek), hrsť malín (čerstvé alebo mrazené), jablko. Citrónový čaj alebo diabetický čaj.

Desiata

  • - Hrsť vlašských orechov (10)

  • - Sladký hrášok (surový, nesmie byť varený) maximálne 400g.

Obed

Zeleninový burger (pripravený doma alebo kúpený, ale musí byť vegánsky), surová mrkva a varený karfiol a brokolica minimálne 150 g z každého.

Večera

Zeleninový šalát (jarná biela cibuľa, listy cvikle, mrkva, uhorka, červená, žltá a zelená paprika), pridáme TOFU nakrajané na kocočky a zľahka opražené na minimálnom množstve slnečnicového oleja. Môžte posýpať so sezamových semienkami. Môžte jesť neobmedzené množstvo tohto šalátu. Hnedá ryža (200 g) ako príloha.

Počas dňa

Žiadne mliečne výrobky, vajcia ani mäso. Žiadny alkohol. Sójové a mandľové mlieko musí obsahovať B12. Pite najmenej 2 litre vody cez deň a jeden plný pohár sójového mlieka. Čerstvý citrónový čaj alebo diabetický čaj je povolený.

NFI Diétny plán na mieru